20 september 2012

 
Hola people! Idag har vi bara halvdag, vilket gör att vi börjar 13.20 med idrott i två timmar innan vi slutar. Najs på det. Det som är mindre najs är att jag fortfarande är lite halvsjuk, så jag kan inte vara med. Men vi ska ses hela klassen en timme innan och fika för att några hade bakat. Jag. Älskar. Min. Klass. Sen så är det flera som är sjuka, så jag kommer ju inte sitta själv på sidan och kolla när dom andra har idrott.
 
Visstja, jag har inte berättat om skolfotot i tisdags. Jo jag var ju då lite halvsjuk då också, men jag pallrade mig ändå till skolan. Blev faktiskt nöjd med fotot, mest med klassfotot, så det var ju kul! Ni får se sen när jag har en bättre bild! Nu ska jag bege mig till skolan och träffa bästa N1A. Puss!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0