Heeeeej!


Nu fick jag helt plötsligt för mig att blogga, så då gör jag det. Det vore ju kul att blogga ofta, som typ vilken blogg som helst, men om jag känner mig själv rätt så kan det här bli det enda inlägget det närmaste halvåret, haha. Idag gick jag hem från skolan vid lunch, för att jag hade ont i halsen, vilket jag har fortfarande, men nu också ont i huvudet. Tjoho! Och imorgon var det ju tänkt att jag skulle springa Vår Ruset med mina kompisar men det lär väl inte kunna bli av. Just nu sitter jag och skriver på en grej, och snart ska jag börja plugga till ett prov jag har på fredag. Kanske kommer jag blogga mer, vi får se. Puss!


Kommentarer
Postat av: Hanna

åååååh EMMA!! alltså jag vet inte om jag kommer kunna springa heller... vi kan gå? <3 hahah

2012-05-29 @ 19:30:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0