Fem snabba om mig

image description

-Jag är 16 år och går i nian. I höst börjar jag alltså gymnasiet, vilket jag tycker är både kul och asläskigt!
-Jag är rädd för såna där snurrdörrar som brukar finnas vid ingångarna till olika centrum. Springer alltid igenom den, för jag tror jag kommer bli mosad och  dö, typ. Seriöst, det är något av det läskigaste som finns!
-Jag är en directioner, alltså hardcore-fan till One Direction. Jag har sett dem sammanlagt åtta gånger, senast för bara två veckor sen ungefär. Dom betyder allt för mig.
-Jag älskar vindruvor! Kan verkligen äta hur mycket som helst!
-Jag älskar att sjunga och sjunger nästan hela tiden. Och så dansar jag fyra gånger i veckan också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0