Vecka 35

Hur har eran vecka vart? Själv så har min vecka vart asgrym! Måndag kväll var jag på Lars Winnerbäck på Grönan med Johanna och Matilda, och han var så himla bra! 
I tisdags åkte jag med klassen till en Brommagården som ligger i Trosa, där vi sov över. Det var verkligen hur mysigt som helst, och vi hade jättekul såklart. Vi badade, sjöng massa tillsammans och med gitarr på rummen, lekte massor och spelade spel, grillade, pratade, musiklekar, lagade mat och åt och fikade massor, haha. Helt enkelt helt superdupermysigt! Vi kom hem på onsdagen, och då åkte alla bara hem direkt och jag somnade nästan så fort jag kom in genom dörren, hade sovit alldeles för lite såklart.
På torsdagkvällen mötte jag upp Lisa för att gå och se Lady Gaga i Globen. Och vad sjukt grym hon var! Mitt under konserten blev dock tydligen strömavbrott, men det som hände då var att hon kom ut på scenen och lät fans ställa frågor till henne i micken. Hon var så himla gullig! Var så himla glad när jag kom hem så kunde såklart inte somna förren vid ett, haha. Så är helt slut idag också, haha.
Menmen, that's life! Idag var det skola som vanligt, efter det åkte jag, Emma, Olivia, Pelle, Julius och Dan och jag och Emma köpte tomatkläder (ni får se senare) tills på torsdag, och sen donken såklart. Efter det åkte jag och Olivia in till Stadion för att hämta min nummerlapp, och det var också jättekul! Nu sitter jag och lyssnar på John Mayer och ska gå och lägga mig när som helst, så godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0