Livet är underbart!

Igår var jag ju hos Clara och vi pratade massor, gjorde läxor, pratade ännu mer och tillslut satt vi bara och tyckte synd om oss själva och var helt upp och ner. Men då kom Clara på att hon skulle göra middan så då gjorde vi årets godaste middag! HAha det tog typ två timmar nästan och vi bara skratta hela tiden. Så då blev vi ju glada igen!
Till Clara: Tack för att du finns och stöttade mig igår, haha. Jag gjorde faktiskt en till sån där sak vi pratade om och jag fick respons!!! :D Nu är jag typ den lyckligaste på jorden! Berättar mer sen!

Kommentarer
Postat av: clara

tack för att du orkar mitt tjat om pajer! ;D

va bra me responsen! :D <3

love ya!

2011-01-17 @ 16:33:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0