I try to stay awake and remember my name



Förlåt för inga intressanta inlägg den här veckan, men skolan har typ vart mitt liv. Inte4 för att jag har mycket emot att va i just skolan, men läxor... blä. Förutom skolan då? Jo i söndags var jag med familjen på fotoshoot, med sminkning och massa olika bakgrunder och olika kläder och massa sånt! Kanske visar någon om ni har tur (och jag kommer ihåg)? Sen var det ju som sagt skola och skkola och massa skola till. Men sen, igår, var det äntligen fradag! Vilket vetyder Hannas överaskningsfest! Alla var helt hyper och hade längtat asmycket, haha. Sen bakade jag tårta och fixade typ hela veckan med det också, så det har inte funnits mycket tid till andra bloggen heller, tyvärr.
Sen så igår ringde någon med dolt nummer till mig och jag trodde det var Matilda eller nån. Men sen när den börja prata var det nån kille som kallade sig något konstigt, och han sa att jag hade sagt att hans gäng var bajsigt, och att han skjuter dom som säger det. Och jag trodde de var Max eller nån som busringde, men sen fråga jag och Matilda om det var han och han sa att han inte hade ringt. Då blev jag asrädd. Plus att vi var hos kompisar och skulle gå hem när det var jättemörkt.
Oj hjälp vad det blev långt, haha. Nu ska jag ner och baka bröd, tjohoo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0