Jag är så glaaaad


Äntligen är jag frisk! Har suttit och sett barnen i huset mitteomt springa runt på trädgården och varit glada som barn ska vara hela påsklovet, medans jag själv har varit sjuk och själv inte kommit mycket längre än till läkaren, men nu kan jag äntligen också vara ute i våren! När jag kom hem idag från praon var jag jättesugen på glass, men vi hade ingen. Tror ni man kan få önska sig lite sorbet hemma imorgon? Jag fyller ju år då ju så det är väl rätt så rättvist tycker jag! Mm, hallon och citronsorbet...
Praon ja! Först åkte jag och Frida till Kofi på Briger Jarlsgatan där vi ska praoa, fast sen efter någon timme sa de till oss att vi skulle gå till det andra på Drottninggatan istället, för att de behövde hjälp där. Det komiska var att jag hade varit och frågat om prao där nån gång tidigare och då sa de att de inte tog in praoelever där. När vi var där fick vi göra lite allt möjligt, sen efter ett tag kom en killa från Waynes bredvid (samma kök) och sa att de behövde hjälp de också, så då fick jag gå dit och hjälpa till, också, haha. Efter lunch fick jag gå dit igen och diska bort två stora diskberg. Nu vet jag alltså allt om hur man gör toasts och diskar på Waynes. Den ni! Vi fick sluta vid tre och då gick vi och köpte strumpbyxor. Imorgon tänker jag köpa glass!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0