Pigg och frisk




Jag har varit och sovit hos kompisar hela helgen. Därför har jag inte bloggat nåt alls. Och nu sitter jag som vilken hösäck som helst med feber, jag som tyckte jag var så duktig och både dansade och sprang igår. Så nu har min kropp sagt ifrån. Jag mår jättedåligt. Teet jag dricker smakar uschfyblä och det känns som om hela mitt huvud håller på att mosas ihop. Jättekul.
I fredags sov jag iaf hos Matilda och kollade på film men både va jättetrötta och somnade typ direkt.  Hos Clara kollade Hanna och Clara på Bert medans jag låg bakom och försökte sova.... Det gick som det gick.
Nu ska jag äta glass för att få bort den äckliga smaken i munnen.


Kommentarer
Postat av: © sarastille

Hej! :) hoppas du får en bra söndag, vad ska du hitta på? :)

Anmäl dig gärna till DagensBlogg hos mig, vinnaren blir länkad på min blogg med cirka 2000 läsare♥

2011-04-17 @ 18:18:18
URL: http://saramagdalena.blogg.se/
Postat av: LINDSHE - svart bälte i shopping! -

Söt söt söt ! :D <3

Jag älskar att hitta /läsa nya, helt underbara bloggar och idag är jag ute efter att lägga till bloggar på bloglovin som jag sedan kan följa framöver :)



Det här är min bloglovinlänk -->> http://www.bloglovin.com/blog/1756797/lindshe om du vill följa min blogg :)

Skicka gärna din länk så att jag kan följa dig! Fett nyfiken :)



Pussis! :)

2011-04-19 @ 10:03:28
URL: http://lindshe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0