Nejmen vilken trevlig söndagseftermiddag!!!

Sitter och läser en bok som jag hållit på med i typ ett år (haha)? Om fem minuter ska jag ner och ta ut middagsmaten ur ugnen. Idag har jag rensat hela min garderob och sprungit fram och tillbaka till spegeln och provat massa kläder hit och dit. Så nu finns det massa plats för alla nya kläder jag går och suktar efter, och det är ju jättekul ju. Radion har stått på hela dagen också, jag och NRJ passar mycket bra ihop. Och han på Lugna Favoriter har sagt minst tiotusen gånger att det har ju varit en jättehärlig söndagseftermiddag!
Nej, nu ska jag springa ner och ta servera lite middag till min trevliga familj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0