Blond och blåst

Sitter och chattar med Clara och lyssnar på massa olika musik på både radion och datorn. Efter dansen gick jag och vi till centrum och åt glass. Vi hyrde film sen också, Dear John. Då vet ni vad jag kommer göra i kväll Men jag ska försöka lägga mig ganska tidigt ändå, jag har typ inte sovit nånting helt i onödan den här veckan.
Han på Rix FM tycker vi har haft en fin eftermiddag tillsammans, men nu gör han ändå slut mig mig, snyft. Aja, ja kommer nog över det. Vi passade aldrig riktigt ihop ändå tycker jag. Om sanningen ska fram så har jag vart lite otrogen, med NRJ. Nej, vårat förhållande var aldrig riktigt hundra. Jag och NRJ har mer samma smak.

Kommentarer
Postat av: J U L I A O F S W E D E N

Tjaah, fin blogg..

Hur mår durå ? :)

2011-04-10 @ 18:10:02
URL: http://juliaofsweden.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0