Kolla!

Emma du vet: Vilket av dina framträdanden är du mest nöjd med? Kram<3

Daniel:
 
hej!   jag är nog mest nöjd med High and dry faktiskt. Jag hade hållt så låg profil hela slutaudition att jag bara var med i tv ca. 20 sekunder på 3 avsnitt av Idol. Jag var väldigt mycket av en bakgrundsfigur. Under sommaren började jag förstå att om jag ska komma någonstans så måste jag bjuda mer på mig själv och visa mer vad jag kan. Så jag kom från ingenstans och juryn blev imponerade av min falsett. Det kändes hur bra som helst.  :)  men jag har fått superbra kritik från juryn varje gång utom att glorious var ett dumt låtval och att rösten inte höll till den här sista låten.  Så jag är nästan nöjd med alla framträdanden :)    kram

Daniel svarade på en av mina frågor! Glädjerus!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0