Hej



Öppna din sms-inkorg i mobilen
Gå ner sju sms i taget och svara på frågorna
Fuska inte!

Vad var det första du sa i morse?
Jag du matilda hanna och typ 5 av hennes kompisar x) <33

Vad säger dina föräldrar om dig?
Aa... Om

Vad säger du till den som du är kär i?
Okey...? Älskar dig med X)<3

Vilken var din första mening som du sa?
Det kommer jag inte.. :( <3

Vad kommer bli din sista mening och säga?
Haha, aa... :P<3 Det var skitkul det ni gjorde, skoj o jobbigt!<333

Vad säger du till din bästa kompis?
Nej har du? <3 ska vi gå dit tillsammans? X) <33

Vad säger du till den du älskar?
Typ vid möt din framtid ;) <3

Vad skulle du säga om du var med på tv för första gången?
Har redan gjort det. Nu är jag påväg hem<3 X)

Vad är det sista du säger innan du somnar ikväll?
Jag undra bara XP<3

När du vill ta ett steg längre i ditt förhållande, vad säger du då till din pojk/flickvän?
Jo... Men det löser sig imorron... Ska sova godnatt <333 x)

Vad kommer du säga när du friar?
Du är mycket fin:)<3

Vad var det första du sa efter din första kyss?
Bra X)<3

Vad skulle du säga om din pojk/flickvän var otrogen?
Giraff tror jag X) du? <3

Vad säger du när du blir riktigt arg?
Emma, va? E dom seriösa elr driver dom? <33

Vad säger du när du blir riktigt glad?
Ge honom en bitchslap xp <33

Hur säger du till din pojk/flickvän att du älskar honom/henne?
Bra! Vad tyckte du? ;P <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0