Allt om resan!

Nu ska jag berätta lite kort med mycket bilder om resan som jag var på för några dagar sen. Jag var borta i 15 dagar, och vi var i Belgien - Frankrike - Belgien - London!

Belgien:

Det började med att vi gick upp tidigt på fredagen och tog flyget mot Belgien

Vackra jag på flyget. Morgontrött!?


Dagen efter åkte vi och kollade på någon sandskulpturutstälning (långt ord!) innan vi åkte vidare till Frankrike.


Frankrike:


Mamma och syster första kvällen i la France.


Det första hotellet som vi bodde på i Frankrike. Jättegulliga små hus överallt! Kändes som om man bodde i en liten värld med massa Pippi-hus överallt!


Vi var på en nöjespark med "Asterix och Obelix-tema". Åkte bara massa berg- och dalbanor hela tiden, haha.


Vi var också på Monets (?) trädgård. Jättemycket fina blommor!

London:


Jag och Brad Pitt på Madame Tussauds.


Jag och Jennifer Lopez. Visst är vi lika? Tycker den ser jättekul ut, haha!


Linus och två huvudlösa gubbar vid London Eye.


Högst upp på London Eye.



Mer bilder kommer sen när jag kommer ihåg det!

Love / Emma

Kommentarer
Postat av: josss

sv: tack! Canon eos 400D

2010-07-18 @ 16:11:30
URL: http://jowsss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0