Punkt. Punkt. Punkt.

Den senaste veckan har varit helt sjuk. Förra fredan gick klassen två luciatåg. Tråkigt nog så hade jag börjat få ont i halsen redan på morgonen, men några halstabletter senare så funkade det att sjunga ändå.
Lördag morgon var det rep til luciakonserten. Då mådde jag så dåligt att jag fick sätta mig ner hela tiden och sinte sjöng alls. På kvällen var det två konserter och det gick bra, faktiskt. Kkunde sjunga då, höhö.
På söndagen hade vi två luciatåg på operan, men det ojbbigaste var på måndagen. Då hade vi sju (tror jag) luciatåg på arton olika ställen. Man satt och åkte fram och tillbaka mellan stan och förorten hela tiden. Kände mig helt utpumpad efteråt. Mellan allt det här har jag lyckats hinna med att baka massa till julfeten som var igår. Älskar er tjejer.
Sen efter det skulle jag sova över hos Matilda. Eller ja, sova och sova. Vi skulle ju dygna (listan)... Men jag somnade runt halv fyra nån gång när vi kollade på Bert. Vi vaknade vid elva-tiden och gjorde glass. Fast usch vad jag inte var sugen på socker då. Sen blev jag hämtad vid tolv och det var tänkt att jag skulle till Maja och baka men jag var så himla trött och seg och ville bara sova. När jag kom hem bara låg jag i soffan och ville typ bara dö. Sen märkte jag att jag hade feber... Jag har pressat mig själv för mycket på alla sätt i flera dar. Det var min vecka det.


Kommentarer
Postat av: Johanna <3

Men Emma då det är inte bra! <3

2010-12-19 @ 12:47:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0