Always look om the bright side if life



Nu sitter jag på mitt skrivbord och kollar ner på alla små människor som går omkring därnere på gatan och gör grimarser åt dom, haha. Sånt som bara jag kan. Tyvärr tänker jag inte bjuda på nån nu. Eller ja, tolka som ni vill. Det blir nånting att se fram emot i alla fall (hej jag är normal). Har precis bäddat sängen, sånt man brukar göra precis innan man går och lägger sig.
Igår gick jag och Matilda hem till henne och gjorde perfekta cupcakes. Dom blev seriöst perfekta. Vaniljcupcakes med nutellafyllning och vit chokladfrosting. Najs, eller hur? Dom blev jättefina faktiskt. Det var jättemysigt. Härlig tjej, den där Matilda!
Och idag är det ju 1:a december. Det var 16 minusgrader när jag stod och väntade på bussen som var 10 minuter frösenad imorse. Det betyder att vintern är igång på riktigt. Jättekul, men ändå jättejobbigt när man knappt kan andas utan att håret fryser till is...


Kommentarer
Postat av: dear diary

bra!! du dök upp på senast skrivna inlägg tror jag! Just throwing it out there men tänkte höra med dig om det finns en möjlighet att du gör ett inlägg om min sida på din blogg? Tänker eftersom att den inte är en ”vanlig” blogg utan mer rolig läsning så kanske det går? Kram



http://deardiaryconfessions.blogg.se

2010-12-01 @ 22:13:00
URL: http://deardiaryconfessions.blogg.se/
Postat av: hanna panna som du tycker är bäst! ;)

emma jag tolkar det som jag vill, här kommer reaktionen: EMMA VAD...?!"?! ;) <3

2010-12-02 @ 18:26:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0