Du säger jag kan bära väskan, ge den till mig


Dom senaste två dygnen har varit underbara. Mycket roligt har hänt, och en annan sak som är så fantastiskt så jag inte vet vad jag ska göra. Eller nej inte bara en, utan flera stycken, men som har med samma sak att göra. Haha, nu är jag hemlighetsfull va? Det här är nog ett av dom bästa sluten på ett år någonsin!  Nej, men igår till idag kollade vi på film och sov över hos Clara. Eller ja, sova och sova. Vi dygnade, så vi var vakna 24 timmar i sträck. Vi snackade, åt knäck, Matilda slog i cp-nerven, la oss i snön... Och massa annat som jag faktiskt inte alls kommer ihåg. Eller jo vi skrattade åt verkligen allt ett tag. Så det var roligt. Och jag har faktiskt inte sovit något alls sen jag kom hem, är konstigt nog inte trött alls. Så nu ska jag ta vara på den lilla energin som finns kvar och ställa mig i köket och baka (nähä?!). Oj, långt jag skrev nu då.

Kommentarer
Postat av: frida

ska du baka creme brulé eller vad det nu hette? ;p

2010-12-30 @ 18:52:18
URL: http://fridaysrum.blogg.se/
Postat av: J U L I A O F S W E D E N ♥

Fin blogg !

Allt bra idag ? ;)

2010-12-30 @ 21:48:56
URL: http://juliaofsweden.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0