Jag behöver ingen, men jag behöver dig

Dagen idag var bra. Har fått tillbaka både prov och uppsats (provet igår) och jag kan väl inte säga att jag är missnöjd. Vi hade inget klassråd, utan vi satt och lyssnade på en tjej fårn Litauen som snackade om hur jobbigt det var där utanför staden, och visst ville man göra nånting för att hjälpa till. Då kan vi ju vara stolta över att vi samlade in massa pengar med skolan i våras till dem. Jag tror till och med att våran klass samlade in mest pengar av alla. Yeah.
På fredag är det franskaprov, så nu jag har suttit och pluggat massa i flera timmar. Blir lite plugg imorgon också. Haha, pluggis. Nej men jag har ganska lätt för språk så jag tror det kommer gå ganska bra.
Förlåt för dålig bloggning! Måste verkligen bättra mig. Berättar om vad jag gjorde igår senare, så håll utkik, moahaha.

Kommentarer
Postat av: dear diary

bra att man kan glädja någon! nu när du ändå kikat in min sida kanske du kan dela med dig av en egen pinsam / rolig händelse som hänt dig eller någon vän? den oubliceras med en gång och självklart är du anonym :)

2010-12-01 @ 21:36:26
URL: http://deardiaryconfessions.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0