En av mina (för det mesta) trogna vänner!



Vill tillängna det här inlägget till min fina kompis, som jag härmed döper Agda. Vi har gått igen om mycket tillsammans, en polare som hänger med mig överallt.  Agda klarar allt. Tillochmed att bli tappad på motorvägen när man får motorstopp (det var inte mitt fel...) och hon ställer för det mesta upp för mig. Självklart pratar jag om min mobil. Vi har känt varandra nu i två år, tre månader och fjorton dagar. Ibland är hon lite seg, ibland funderar jag faktiskt till och med om det skulle sitta fint med ett par dagar på phsyket. Men innerst inne så älskar jag henne något enormt och skulle inte kunna leva utan henne. Inte ens en dag. Därför oroar jag mig lite inför konfalägret i sommar. Man får inte ha nån mobil med sig och det är tre veckor... Vad vore jag utan Agda? Ja, antagligen en social människa. Kort och gott, jag älskar min mobil Agda.




Jag vet, visst är vi fina tillsammans?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0