Fivehundredtwentyfivethousandsixhundred minutes.


Jag på Kreta för några år sen. Vad liten jag var!

Hanna och jag spenderade dan med att störa Johanna och Clara med att sjunga "Phineas och Ferb"- introt. Hanna and Emma goes geeks!!!
Badminton imorron, jippi!!!

Ge mig tips om hur bloggen kan bli bättre i en kommentar i något inlägg. Bilder? Mode? Roliga historier? Jag vet inte, vad som helst! (Jag blir inte ledsen om du skriver att jag ska publicera något "i mindre skala", jag blir bara glad för att du delat med dig av din åsikt)

Puss!

Kommentarer
Postat av: clara

mer outfits! Det tycker jag är nice att läsa <3

2010-04-19 @ 20:46:43
URL: http://picbyclara.blogg.se/
Postat av: Johanna

Ni fick veeeeeeeerkligen låten att fastna jag har gått och sjungit den hela kvällen hihi <33333

2010-04-21 @ 16:38:52
Postat av: Anonym

Är det inte "fivehundredtwentyfivethousandsixhundred minutes" :P super blogg! Lite mer uppdatering bara :D

2010-06-22 @ 01:09:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0